Istnieje cała masa sposobów na zareklamowanie produktu czy usług. Duża konkurencja na rynku powoduje, że chwytamy się coraz to nowych metod, z których część okazuje się skuteczna, część nie lub wręcz wywołuje efekt odmienny od zakładanego. Warto więc promować się w sposób przemyślany i z rozwagą. Jednym ze sposobów na niebezpośrednią reklamę produktów czy usług, jest rozwijanie świadomości marki, a w tym pomóc nam mogą filmy korporacyjne.

filmy korporacyjneCzym są filmy korporacyjne?

Filmy korporacyjne to swojego rodzaju reklama całej firmy, a pośrednio także reklama produktów lub usług. Taki film może skupiać się na różnych elementach Waszej organizacji czy działalności, które są warte tego, aby przedstawić je światu. Wiele firm decyduje się na pokazanie firmy od wewnątrz – przedstawienie tego, jak wygląda praca, kultura organizacyjna czy produkcja w firmie. Jeżeli film produkcyjny będzie ciekawy i pozytywny, możecie osiągnąć nie tylko zaufanie konsumentów, ale też przyciągnąć wartościowych pracowników. Uchylając rąbka tajemnicy, sprawicie, że firma stanie się bliższa ludziom. Taka bliskość jest bardzo korzystna, ponieważ rodzi zaufanie. Jeżeli planujecie stworzyć film korporacyjny dla Waszej firmy, skorzystajcie z usług profesjonalnej firmy takiej jak Simple Frame.

Podkreślenie pozytywnych cech

Przybliżenie wyglądu i działalności firmy jest ważne, ale dodatkowo dobrze będzie podkreślić jej pozytywne cechy, którymi się wyróżnia. Jeżeli w produkcji korzystacie z nowoczesnych maszyn i innowacyjnych urządzeń, przekażcie to w filmie. Jeżeli dużą część budżetu przeznaczacie na testy i badania jakości Waszych produktów, o tym też nie zapomnijcie wspomnieć. Pokażcie swoje mocne strony, które wyróżnią Was na tle podobnych firm, aby zyskać przewagę.

Działalność prospołeczne firmy

W filmach korporacyjnych możecie przestawić również działalność dodatkową, która jest oceniana jako pozytywna w kontekście społecznym. Jeżeli produkujecie rzeczy przyjazne środowisku, z materiałów naturalnych lub łatwo poddających się recyklingowi, zaznaczcie to w Waszym filmie. Przeznaczacie procent zysku ze sprzedaży na pomoc dzieciom lub zwierzętom? To także wpłynie pozytywnie na Wasz wizerunek. Pamiętajcie jednak, że wszystko to, co umieszczacie w filmach, powinno być zgodne z prawdą. Niedopowiedzenia i oszustwa mogą prędzej czy później wyjść na jaw. Na niektóre rzeczy ludzie przymkną oko, innych po prostu nie wybaczą. Utrata części klientów może bardzo negatywnie odbić się na sprzedaży, a nawet doprowadzić do upadku firmy. Tego z pewnością nie chcecie, dlatego promując swoją firmę, postępujcie rozważnie i przedstawiajcie informacje zgodnie ze stanem faktycznym.